My Followers

Thursday, October 27, 2011

Maxis Home Broadband

Saya adalah pengguna Unifi dari TM dengan kelajuan 20 Mbps. Setakat ini saya berpuas hati dengan kemudahan yang dilanggan sejak Ogos tahun 2010 kecuali masalah berhubung dengan talian khidmat pelanggan mereka.

Ini pula satu lagi pilihan broadband yang menjanjikan kepuasan dan kelancaran melayari internet. 
Apa yang Maxis Home Broadband tawarkan?


"Whether you're longing to stay in touch with loved ones and friends, be entertained or work from home, you can expect a seamless, richer experience and more consistent internet connection with Home Fibre Internet.

Enjoy faster downloads with high speeds up to 30Mbps and get up to 1000 minutes worth of free calls plus value-added services that enable secure browsing and information at your fingertips.

Now you can work, play, surf, chat, shop and do more... all in the comfort of your home
"

Malas untuk komen tentang janji-janji dari pembekal internet di Malaysia nie, sila ke Maxis Home Broadband untuk maklumat lanjut.

4 comments:

M'Rie R'Nie said...

Maxis punya janji tak boleh dipercayai. Careline kata free, centre kata kena bayar. Depa kaki belit.

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Ali, hope you're doing well. Akak tak puas ati dgn Maxis broadband ni sbb kalau balik kg kat Parit, Perak, takde line. Takde improvement sejak 2 tahun ni.

SyedGraphiX said...

kalau uni5 ada broadband yg guna usb tu kan senang kann? haha.
maxis ni takleh pcaya la. mcm lambat ja >.<

Suhami Ahmad said...

nak langgan ley?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...