My Followers

Tuesday, March 3, 2015

Keajaiban Dhuha?

Syukur Alhamdulillah aku berjaya berpuasa Sunat hari Isnin di hari pertama bekerja selepas Tahun Baru Cina. Dulu sewaktu kerja di Sapura, kerap jugak aku berpuasa sunat mungkin sebab berpakat puasa ramai-ramai dengan kawan-kawan.

Dan oleh kerana aku tidak keluar makan, kurang tidur disebabkan Cik Anis asyik lapo dan kerap bangun, aku pun luangkan masa di surau dan alang-alang masih pukul 12 lebih dan belum masuk waktu Zohor, aku amik peluang untuk Solat Sunat Dhuha dua Rakaat yang aku tak pernah buat sebelum-sebelum ini.

Dan adakah kerana Sulat Dhuha ini aku memperoleh rezeki yang tak disangka-sangka INI?


7 comments:

Mayang ABDUL RAZAK said...

akak dah lama x wat dhuha sbb kekangan masa di pejabat ... koje donia saje..

Fokus Impian said...

rezeki anak anak sama...alhamdulillah.Solat dhuha pembuka rezeki..amalkan tiap hari...

ali kanchan said...

Mayang Abdul Razak - Saya pun kekangan masa juga di ofis. Ini kebetulan ada ms lpg. Tergerak hati nak buat sebab selalu tgk mak mertua x pernah miss solat Dhuha...

ali kanchan said...

Fokus Impian - Alhamdulillah... InsyaAllah nak cuba amal amalan nie

ali kanchan said...

Fokus Impian - Alhamdulillah... InsyaAllah nak cuba amal amalan nie

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...