My Followers

Tuesday, March 3, 2015

Keajaiban Dhuha?

Syukur Alhamdulillah aku berjaya berpuasa Sunat hari Isnin di hari pertama bekerja selepas Tahun Baru Cina. Dulu sewaktu kerja di Sapura, kerap jugak aku berpuasa sunat mungkin sebab berpakat puasa ramai-ramai dengan kawan-kawan.

Dan oleh kerana aku tidak keluar makan, kurang tidur disebabkan Cik Anis asyik lapo dan kerap bangun, aku pun luangkan masa di surau dan alang-alang masih pukul 12 lebih dan belum masuk waktu Zohor, aku amik peluang untuk Solat Sunat Dhuha dua Rakaat yang aku tak pernah buat sebelum-sebelum ini.

Dan adakah kerana Sulat Dhuha ini aku memperoleh rezeki yang tak disangka-sangka INI?


5 comments:

mayangbakingmadness said...

akak dah lama x wat dhuha sbb kekangan masa di pejabat ... koje donia saje..

sibersensasi said...

rezeki anak anak sama...alhamdulillah.Solat dhuha pembuka rezeki..amalkan tiap hari...

Unknown said...

Mayang Abdul Razak - Saya pun kekangan masa juga di ofis. Ini kebetulan ada ms lpg. Tergerak hati nak buat sebab selalu tgk mak mertua x pernah miss solat Dhuha...

Unknown said...

Fokus Impian - Alhamdulillah... InsyaAllah nak cuba amal amalan nie

Unknown said...

Fokus Impian - Alhamdulillah... InsyaAllah nak cuba amal amalan nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...