My Followers

Sunday, July 17, 2011

Double A 60 Days Challenge & Blog Review Updates !!!

First of all, due to certain reason, i couldn't manage to prepare for the blog review as i promised before. But insyaAllah, I'm still preparing for it. Thank you to my blogger friends, my old and new blogger friends :) and thank God that only few blogger leave their link last week in Leave Your Link Here to be Reviewed!!!. So I have more time to go deep on the content.

I am very grateful and would like to welcome them personally.

Ok, sekarang bercerita tentang dietku pula. Hari nie sudah 17 Julai dan sepatutnya target telah tercapai. Tetapi malangnya.... hehheheh. Almost 2 weeks pemakanan tidak teratur. Yang teratur cuma berjaya minum  tidak kurang dari 1.5liter air setiap hari.

13 June - 71.2kg
18 June - 69.0kg
26 June - 68kg
6 July - 69kg
16 July - 67kg

Alhamdulillah, walaupun gagal mengawal pemakanan tetapi masih mampu turun 2kg lagi. Sekarang usaha diet telah ditambah dengan satu lagi aktiviti, gym! My membership will expire by end of August and I'm targeting to fully utilize the facilities. Cuma aku tak suka berotot sangat jadi aktiviti di gym lebih kepada cardio. 

By the way, thank you Kyle for sharing with me below websites. Aktiviti aku dalam 15 minit sebelum tidur adalah melakukan beberapa aktiviti sit up and plank, it is more to ab excercise. 


Oklah. Nak kuar dulu. Nak gi tolong kawan aku angkat tv pulak! hehehe

3 comments:

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Ali, hmmm baru 2 kg...memang tak banyak tapi ada progress. Mungkin bulan Ramadhan ni turun lagi?

Unknown said...

gito...mesti mantop body ni....awww

miss nina said...

waa... nama missnina pun ada.
tengs a lot ali!

happy weekend :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...