My Followers

Saturday, July 2, 2011

Sesi luahan perasaan

Hhoohohooo... Abg aku, kakak ipar dan mak mertua abg aku dah kuar g pasar malam kt Taman Mutiara...

Skrg nie mak dan kak aku tgh buat luahan perasaan x puas hati tentang kelakuan abg, kak ipar dan mak mertua abg aku... Mak mertua abg aku dok skali di rumah aku kat kg sejak kak ipar aku sakit dan masuk wad di Hospital Kulim awal bulan May hari tue.

Kalu ikut cerita mak dan kak aku tue, aku sendiri jadi x puas hati... Sakit hati kat abg aku pun ada sebab terlalu ikutkan sangat bini dia. Dia sendiri la kena bertimbang rasa antara bini dan mak aku...

Kalau ikutkan hati, nak jer aku sound abg aku tapi takut jadi lain pulak...

Tiap kali aku balik kg, mesti ada cerita2 mcm nie... Mak aku cakap, kalau aku ada kat kg, baru la kak ipar aku nie x melampau sangat


- Posted using BlogPress from my iPhone

8 comments:

aBaTiFuLsToRy said...

benda bleh bw berbincang...cuba awak cakap elok2 kat abg awak....face to face...rasanya dia boleh faham kot...eh, blk kpg eh...lama kita lost contact!

Sue Putri said...

saya setuju!benda boleh di bawa bincing..tp biasalahbenda2 mcm ni akan jadi klu dah dok serumah...

Suhami Ahmad said...

cer citer....berbincang jalan terbaek =)

Ali Kanchan aka Pirate said...

geram x kalau mak korang bgtau rsa mcm org asing dlm rumah sendiri?

miss nina said...

ali, errk.. mana2 pun ada masalah kan?
jadi, cara terbaik bincang.

peace :)

wanacesh said...

sebab tu lah x boleh dok skali ni abg awak dah kawen eloklah dia bwk bini dia duk umah lain biarpun sblh umah dia kan der life sendiri,,susah duduk rmai2 serumah ni,,hal rmhtngga sumer org tau,,kan ke x elok huhuh

tupaimerah said...

cakap dengan abang awak.
tak baik biar dia berdosa sebab lukakan hati mak awak..

p/s.
walaupun tak tahu hujung pangkal cerita, saya geram je rase nk lempang kakak ipar awak tu.. grrr~

Hairil Rizal said...

Ali Pirate, ini hal mcm menarik benang dlm tepung. Sungguh delicate!

Oh ye..I cannot access your blog thru my laptop. Guna laptop my wife okay plak. Nape le agaknye ye?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...