My Followers

Saturday, July 2, 2011

Kampung Sungai Pasir

Nama kampung tempat kelahiran ku...

Hari nie ada Pasar Malam kat Taman Mutiara, Sungai Kob. Rasa mcm nak p join abg n kakak ipar tapi skali rasa macam malas pulak. Letih baru balik menebas kat kebun tak abih lagi. Dasyat tul abg aku. Dari pagi langsung x berenti buat itu ini. Hr nie dia cuti kilang tp pagi2 dah gi noreh getah. Lps noreh, gi gotong royong kampung tanam anak kelapa sawit kat tanah wakaf pulak. Dia rehat jap dlm kul 2.30 aku dan dia gi kebun menebas pulak. Macam korang boleh agak la... Aku tebas sket jer.. Alasan hulu parang patah hhehehe

Nie masa aku dok tengah2 naip nie dia, kakak ipar n mak mertua dia tgh siap2 nak gi pasar malam pulak... X reti letih ka dia nie???

Gambaq dia xdak pulak dlm fon aku nie... Dlm laptop ada la. Nnt aku edit dan upload gambaq dia.

Letihhhhhh!!!! Esok aku nak tolong mak aku tebas kebun getah lak. Guna mesin jerlah. Biar vibrate satu badan!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Suhami Ahmad said...

hihi...rajin anak mak ni kan... =)

miss nina said...

rajinnya kamu
weh, balik kampung lagi?


jelesnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...