My Followers

Sunday, May 22, 2011

SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR | TANAH TUMPAH DARAHKU



Berikut adalah soalan-soalan yang pelru dijawab sebagai syarat untuk terpilih:



SOALAN

1. Dimana anda dilahirkan?
Kulim, Kedah

2. Dimana anda dibesarkan?
Kulim, Kedah

3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
Kedah

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
Negeri Kedah merupakan negeri kelahiran saya, tempat ibu dan keluarga yang lain tinggal, tempat bersemadinya orang-orang yang saya amat kasih (arwah bapa, arwah Tok Chai@Datuk, Arwah Tok@nenek, arwah Pak Anjang, Mak Long dan ramai lagi. Di sini tempat saya dibesarkan, tempat saya tuju setiap kali sambutan hari raya dan tempat yang tenang untuk melupakan kesesakan di KL setiap bulan. Negeri inilah tempat saya akan kembali menetap suatu hari nanti.

Lupa nak bagitau, blog abgteror juga merupakan salah satu blog kegemaran saya.

Terima kasih

10 comments:

blog-tips-kurus said...

ooo.. org Kedah Darul Aman rupenye!
* ayat last tu myacam ayat 'pakai penyaman udara' je :-)

Unknown said...

wah....utagha mai no...awat tak habaq kat atok awai2...la ni, ceq pun nak cakap kedah la. erk

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Ali, cer try tulih dlm loghat utagha nanti naa!

Cik Farah said...

hyeeee! Cik Farah dari blogger kedah bloglist abg teror datang melawat! :)

Shaherah said...

hye hye..
Assalamualaikum.. ^_^
Salam perkenalan.. Shera singgah blog ni tau..
Shera dari blogger johor
^_^ Yeayy!!

Kalau free, singgah lar blog shera..
http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

Unknown said...

blog-tips-kurus - iya... org kedah hehehe. biasala.. asyik promote iklan jer

Atok - nie nak habaq la Atok... xpa-xpa, lepaih nie kita sembang sampai lebam

Kak Halima - waalaikumussalam kak. Baik... Dah lama nak buat tp xtau bila nak start. lps nie nk guna loghat Utara pulak

Cik farah - Mai2... tima kasih la no singgah sini

Shaherah - Waalaikumussalam... selamat dtg...

Unknown said...

Saya orang Kedah gak! Yeay, kita geng! heheheh actually da lama tau hehehehe

Unknown said...

Azham - yeayyy sy pun dah lama tau kita geng hahahah

Unknown said...

Bro ..orang kulim yer?..area mana?

Unknown said...

Dok Mahang. Kawasan kampung2 yg start dgn nama Sungai tue... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...